مطالبه به روز سئو برای انتشار یک مقاله سئو شده

.

ساختار عنوان شما می تواند چیزی همانند به این باشد:
برچسب H1: چگونه آشپزخانه خود را بازسازی کنیم

برچسب H2: مرحله 1 – بودجه خویش را تعیین کنید

برچسب H3: واقعاً به چه چیزی دربایستن دارید؟

برچسب H3: برآورد خرج برای هر بخش از پروژه

برچسب H2: مرحله 2 – برنامه ریزی کنید

برچسب H3: طرح بندی خویش را ترسیم کنید

برچسب H3: مواد خود را برگزیدن کنید

گنجاندن کلمه کلیدی در تگ‌های زیرعنوان اهمیت خاصی ندارد، اما عنوان‌های فرعی به خوانندگان کمک می‌کنند الی صفحه را ذیل بیاورند و احضار آن را آسان‌تر کنند، که مایه افزایش کلیک‌های طولانی‌تر می‌شود.

کد سئو نیز اطلاعات بسیار خوب و ارزشمندی در این بازه ارائه میدهد

هنگام نوشتن متن از واژه کلیدی خود بهره‌گیری کنید
در چهره لزوم کلمه کلیدی مورد نظر خویش را در سراسر صفحه وارد کنید، اما در آن زیاده روی نکنید. گوگل و دیگر موتورهای جستجو می توانند تشخیص دهند که چه زمانی به طور هدفمند از یک واژه کلیدی خاص کاربرد می کنید، که به عنوان پر کردن واژه ها کلیدی نیز شناخته می شود.

اما اگر از کلمه کلیدی خویش به طور طبیعی در سراسر صفحه استفاده کنید، این به موتورهای جستجو کمک می کند تا تعیین کنند صفحه در باره چیست و امیدواریم رتبه شما را شفا بخشد.

قیمت تولید محتوا

همچنین می توانید در چهره احتیاج از دگرگونی ها کلمه کلیدی کاربرد کنید.

5. پیوند به پست ها یا مقالات قبلی
مفید است که پیوندی به هر پست تارنگار یا مقاله قبلی در وب سایت که مربوط به مطلبی است که می نویسید پیمان دهید.

می‌توانید این شغل را در متنی که در حال نگارش هستید سپریدن دهید، یا آن‌ها را به‌طور جداگانه در ذیل صفحه به‌عنوان رهنمود برای مطالعه بیشتر درج کنید.

این برای خوانندگانی که مایل به مطالعه اغلب در باره موضوع هستند مفید است، ولی برای رتبه بندی موتورهای جستجو نیز سودمند است.

گوگل و سایر موتورهای جستجو، پیوندهای داخلی را به عنوان سیگنالی تعبیر می کنند که هر چیزی که به آن پیوند دیتا اید مهم است. بنابراین، شما به رتبه بندی صفحه ای که به آن لینک می دهید کمک می کنید، نه به رتبه بندی صفحه جدیدی که می نویسید.

این یک مسیر خوب برای افزایش شدامد صفحات کهنه و شفا رتبه آنها است.

اما، همان سنجیدگی را برای واژه ها کلیدی به شغل ببرید و از پیوندهای داخلی بیش از کران بهره‌گیری نکنید. موتورهای جستجو می توانند کاربرد نامناسب از پیوندهای داخلی و در ضمن برای واژه ها کلیدی را تشخیص دهند، فلذا تنها زمانی از پیوندهای درونی استفاده کنید که احساس می کنید برای تجربه خواننده مفید است.

و اگر دریافتن می کنید آگاهی ها کهنه را دوباره بازگو می کنید، نگران نباشید. بعید است که یک خواننده محتوای سایت را به نکوداشتن شما بداند یا به خاطر بسپارد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

اگر آنها علاقه ای نداشته باشند، فقط روی پیوند شما کلیک نمی کنند. ولی بسیاری از بازدیدکنندگانی که صفحه جدید شما را می‌خوانند ممکن است صفحه قدیمی‌تری را که به آن پیوند می‌دهید نخوانده باشند.

اگر صفحه مرتبطی است، به راستی با به اشتراک قراردادن یا صفحات دیگری که ممکن است به آنها علاقه مند باشند، خدماتی را برای آنها اتمام می دهید.

وقتی تصمیم می‌گیرید به کدام پست یا نوشتار پیوند دهید، به دنبال صفحاتی باشید که در ماضی عملکرد نکوداشتن داشته‌اند. اینها به وضوح با مخاطبان شما طنین انداز می شوند و این شایستن هستی دارد که برای بار دوم پروا مشابهی را به خود جلب کنند.

6. قصد قرار دادن یک تکه اخص را در عقیده بگیرید
قطعه برجسته چیست؟

یک قطعه برجسته اطلاعاتی است که Google شدنی است در صفحه نتایج جستجو قرار دهد که جستجوی جستجوگر را چکیده می کند. برای مثال، اسکرین شات پایین یک تکه ویژه برای پرس و جو «چگونه یک گیاه آپارتمانی را دوباره گلکاری کنیم» را اثر می دهد.

می‌توانید ببینید که گوگل وب‌سایتی را پیدا کرده است که به این نتیجه رسیده است که بهترین پاسخ را به آن پرسش داده و یک قطعه برجسته از آن ساخته است.

یک قطعه برجسته همیشه با پیوندی به صفحه اصلی در پایین دنبال می شود. و یک قطعه برجسته معمولاً در بالای نتایج جستجوی اصلی نشان داده می‌شود، بنابراین اغلب اکثر کلیک‌ها را در آن صفحه دریافت می‌کند.

انواع مختلفی از قطعه های برجسته وجود دارد، اما، به گفته گوگل، قطعه های برجسته “به ویژه برای جستجوهایی که به شکل یک سوال بیان شده اند ظاهر می شوند.”

این به معنای پرسش‌هایی است که مستقیماً در مورد چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا، چرا و چگونه سؤال می‌کنند.

بسیاری از جستجوها شامل یک قطعه برجسته نمی‌شوند، اما اگر احساس می‌کنید موضوع شما به خوبی به یک سؤال مستقیم پاسخ می‌دهد، ممکن است ارزش بهینه‌سازی آن را برای یک قطعه برجسته داشته باشد.

بهترین راه برای انجام این کار این است که مطمئن شوید قالب بندی شما روشن می کند که به یک سوال پاسخ می دهید. در صورت امکان، سؤال جستجوگر بالقوه را در عنوان یا در متن قرار دهید. سپس آن را با پاسخ دنبال کنید.

به عنوان مثال، اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگ یا مقاله “چگونه” هستید، تگ H1 را ایجاد کنید “چگونه [جای خالی را پر کنید]؟” سپس عناوین فرعی را وارد کنید که هر مرحله از فرآیند را نشان می دهد.

یا اگر تعریف یک کلمه را ارائه می کنید، عنوان فرعی “معنی — چیست؟” سپس مستقیماً به سؤال زیر پاسخ دهید.

با این کار به گوگل مشخص می شود که به یک سوال پاسخ می دهید و ممکن است صفحه شما برای یک قطعه ویژه مناسب باشد.

گوگل بیان می کند که هیچ کاری که انجام دهید تضمین نمی کند که صفحه شما یک قطعه برجسته دریافت کند. اما می‌توانید با استفاده از قالب‌بندی واضح و سایر بهترین شیوه‌های سئو، شانس خود را افزایش دهید.

7. چک لیست سئوی درون صفحه خود را مرور کنید
هنگامی که نوشتن پست یا مقاله وبلاگ خود را به پایان رساندید، فهرست چک سئوی درون صفحه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمام عناصر سئوی ممکن را گنجانده اید.

آیا در صورت لزوم کلمه کلیدی را در alt، URL و توضیحات متا تصویر خود وارد کرده اید؟ آیا سطح مطالعه برای مخاطبان شما مناسب است؟ آیا به اندازه کافی از ویدیوها، تصاویر یا رسانه های دیگر استفاده کرده اید تا پست وبلاگ یا مقاله خود را جذاب و کامل کنید؟

صرف زمان برای گنجاندن این نکات کوچک می تواند تفاوت بزرگی در رتبه بندی کلی شما در موتورهای جستجو ایجاد کند.

8. کلمه را بیرون بگذارید
هنگامی که پست یا مقاله جدید وبلاگ شما منتشر شد، به مردم اطلاع دهید!

شما یا مشتری شما می توانید صفحه را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، آن را در یک ایمیل یا خبرنامه ارسال کنید، آن را در یک کمپین ترافیک پولی قرار دهید، یا از هر وسیله دیگری برای تبلیغ آن استفاده کنید.

این به طور طبیعی ترافیکی را برای پست یا مقاله جدید شما ایجاد می کند که به خودی خود خوب است.

اما، همانطور که دیگران صفحه شما را می خوانند، به آن لینک می دهند و آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، به موتورهای جستجو نشان می دهد که صفحه شما با کیفیت است و شایسته رتبه بندی است.

9. به روز رسانی بعدی خود را برنامه ریزی کنید
به روز رسانی بعدی را برای پست یا مقاله جدید وبلاگ خود در حدود 3 تا 12 ماه برنامه ریزی کنید.

وقتی زمان به روز رسانی صفحه فرا می رسد، بررسی کنید که همه پیوندها هنوز کار می کنند و تمام اطلاعات فنی مانند آمار و داده های دیگر به روز هستند.

همچنین خواندن مجدد مطالب با چشمانی تازه مفید است. ممکن است راه‌هایی برای بهبود صفحه‌ای که اولین بار از دست داده‌اید، ببینید.

همچنین ممکن است ببینید کجا می‌توانید اطلاعات بیشتر، یک ویدیو یا رسانه‌های دیگر را برای بهبود صفحه اضافه کنید.

سپس، پس از اتمام کار، به یاد داشته باشید که دوباره آن صفحه را از طریق رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر تبلیغ کنید.

به روز نگه داشتن صفحه ای مانند این به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا بدانند صفحه شما هنوز تازه است و برای جستجوگران مرتبط است.

خلاصه ی فصل
به‌عنوان یک کپی‌رایتر، احتمالاً متوجه شده‌اید که بیشتر عناصری که برای ایجاد یک پست وبلاگ یا مقاله خوب انجام می‌شود، مانند نوشتن هر نسخه خوب دیگری است.

شما باید آن را برنامه ریزی کنید، آن را به گونه ای بنویسید که برای خواننده شما جذاب و جذاب باشد، و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مفید و با کیفیتی را ارائه می دهید.

و هنگامی که چند عنصر سئو را در نظر می گیرید که جستجوی صفحه را برای موتورهای جستجو آسان می کند، پست وبلاگ یا مقاله شما به خوبی در مسیر خود به سمت رتبه های بالاتر قرار می گیرد.

منبع