ملاک تولید محتوا و ارزشیابی هدفمند ان

 

یک سفارش فرآوری مشخص می کند که کدام ماده باید پردازش شود، در کدام مکان، و در چه زمانی و چه مقدار مورد بیچارگی است. در ضمن مشخص می کند که کدام پاره ها و توالی عملیات باره استفاده قرار می گیرد و خرج های سفارش چگونه باید تسویه شود.

سفارشات برنامه ریزی شده نتایج اجرای MRP هستند. کمبود موادی که برای خرید داخلی تنظیم شده است، سفارشات برنامه ریزی شده ای را برپایی می کند که می توانند به سفارشات فرآوری تبدیل شوند. سفارشات فرآوری “نسخه چاپی” هستند. آنها را سایر نمی توان با اجرای MRP تنظیم کرد.

سفارش تولید محتوا انگلیسی
داده‌های BOM و مسیریابی مواد در سفارش تولید کپی می‌شوند که فهرست پاره ها و داده‌های عملیاتی را در سفارش تعیین می‌کند.
هزینه های برنامه ریزی شده نیز در سفارش فرآوری از طریق قیمت جزء و بها تکاپو مسیریابی به روز می شود.
شما می توانید یک بررسی در دسترس بودن در سفارشات تولید اتمام دهید که هر جزء گم شده را در سفارش مشخص می کند تا بتوانید آن جزء گم شده را برای اجرای سفارش در طبقه مغازه بیاورید.
شما می توانید سفارش تولید کف مغازه را چاپ کنید که لیست اجزای مصرفی و گونه عملیاتی که باید به ترتیب در مرکز شغل سپریدن شود را نشانه می دهد.
پس از اینکه مواد را به صورت فیزیکی فرآوری کردید، می‌توانید تولید را از طریق تأیید سفارش اعلام کنید که هزینه‌های فعالیت‌ها مثل بها کارکرد ماشین، بها کار در سفارش را به‌روزرسانی می‌کند.
شما می توانید تصمیم بگیرید که به طور خودکار بک فلاش (مصرف) قطعات را در هنگام تایید سفارش بر اساس BOM سپریدن دهید. مصرف باعث تفریق موجودی قطعات می شود و با حرکت نوع 261 در SAP انجام می شود.
همچنین می‌توانید در حین تأیید سفارش، قبض کالا از مواد را به صورت اتوماتیک ارسال کنید. دریافت کالا باعث افزایش موجودی مواد می شود و با حرکت نوع 101 در SAP انجام می شود.
پس از تایید سفارش، تمامی هزینه ها مثل خرج قطعات و هزینه فعالیت از سفارش کسر می شود و بعد از ارسال رسید کالا، هزینه ها بر روی سفارش منظور می شود.
هنگامی که سفارش فرآوری به طور کامل تأیید و تحویل شد، یا کسب و کار تصمیم گرفت آن سفارش را اجرا نکند، باید از عقیده فنی بسته شود، به این معنی که سفارش سایر در اجرای MRP در عقیده گرفته نخواهد شد و از فهرست موجودی/نیاز حذف خواهد شد. رزرو سفارش در قطعات نیز حذف خواهد شد.
در این آموزش- شما یاد خواهید گرفت

نحوه برپایی و انتشار سفارش تولید
نحوه برپایی سفارش فرآوری با تبدیل سفارش برنامه ریزی شده
نحوه تغییر سفارش تولید
نحوه تایید سفارش تولید
نحوه سفارش فرآوری TECO (از نظر فنی کامل).
نحوه برپایی و انتشار سفارش تولید
ایجاد سفارش فرآوری برای تولید مواد و مصرف اجزای مورد استفاده لازم است و همچنین توالی عملیاتی را که باید در مرکز پیشه سپریدن شود را مشخص می کند.

انتشار سفارش به این معنی است که سفارش حاضر اجرا در طبقه فروشگاه است. می‌توانید با استفاده از ایندکس برنامه‌ریزی تولید مربوطه در متریال اصلی با مجموعه نشانگر آزادسازی خودکار، در حالت ایجاد، سفارش را به چهره اتوماتیک انجام دهید.

مرحله 1) از صفحه دسترسی آسان SAP، تراکنش CO01 را مفتوح کنید

کد مونث ای را که باید سفارش فرآوری برای آن برپایی شود وارد کنید.
کد گیاهی را وارد کنید.

تولید محتوا متنی